Ako som objavil to čo mi chýbalo


Beep, je 11:22 a na mojom smartphone pristane Twitt od @Aktiv.ioCRM s jasnou výzvou: "Chcel by si niekedy implementovať aj Slovenské CRM? :)". Hovorím si tak to by bola výzva! A musím povedať, že stále aj je. Takto sa začal príbeh o mojom objavení toho čo mi dlho chýbalo.
    Riešenie chalanov z #Geefu má jednu obrovskú myšlienku, ktorá mi okamžite "prirástla k srdcu". Po množstve implementácii CRMiek pre SMB segment som sa konečne dostal k niečomu nad čím som ja sám pár krát uvažoval a to, riešenie pre small segment resp. pre malé rodinné firmičky, živnostníkov alebo rôzne one man firmy. Tento segment má svoje špecifiká a úskalia, je tu ale jeden obrovský potenciál na ktorom môže Aktiv.io vinikajúco stavať o tom ale neskôr.

Od opaskov ku kozmetike

   Vo mojom príspevku "CRM, skratka ktorá zarába aj desí" som popisoval cestu a bod balancovania spoločnosti v okamžiku kedy vyrástla natoľko, že agenda a procesy sa bez systémového riešenia nedajú zvládnuť. Čo ale predchádzajúce obdobie rastu spoločnosti? Dovolím si tvrdiť, že kvalitné aj keď minimalistické riešenie je s ohľadom na budúci rast spoločnosti kľúčovým prvkom pri budovaní budúcich vnútorných štruktúr spoločnosti, ako aj seba prezentácie pred zákazníkom. Pri používaní Aktivia som videl veľký potenciál pre rôznych dílerov od opaskov až ku kozmetike. Toto je segment ktorý je veľmi dynamický a jednotlivci tu pracujú s veľkým množstvom kontaktov a cenových ponúk hlavne v ranných fázach to môže byť občas chaotické. Správne nastavenie procesov a aspoň čiastočná automatizácia niektorých činností sú v ranných fázach k nezaplateniu.

Ako zistíte, že Váš biznis potrebuje systém?

    Ja s obľubou hovorím, že vtedy keď Vám začne byť Excel tesný. Tak ako je nutné aby sa Vašim výkladom stala kvalitná mobile first dizajnovaná webka, tak je nutné mať vo svojich kontaktoch poriadok a aktívne ich obhospodarovať. Nechajte program pracovať za Vás a zjednodušte si život napr. automatickým zaznamenávaním komunikácie E-mailovou asistentkou priamo do CRM čím si v každom okamihu udržíte prehľad o tom čo ste kedy s ktorým zákazníkom riešili. Základným pravidlom je dostať sa do pozície, že získate správne informácie vo chvíli kedy ich skutočne potrebujete.

Malé ale šikovné a Slovenské

   Ak cítite vo svojom podnikaní potenciál k rastu a Vaša zákaznícka základňa sa pomaly ale isto rozširuje, zastavte a spomeňte si na to, že CRM je najhodnotnejší zdroj informácii ktorý Vaše podnikanie posúva vpred, podľa prieskumu Forbes dokáže kvalitne nasadené CRM zvýšiť tržby až o 29%. Aktiv.io ponúka sadu nástrojov ktoré Vám môžu pomôcť zefektívniť komunikáciu, sprehľadniť ponuky a objednávky a analyzovať Vaše výsledky alebo potenciál.

   Či už je Aktiv.io to pravé riešenie pre Vás alebo nie, ja osobne som rád za projekt ktorý oslovuje aj segment ktorý má obrovský potenciál pre rast a doteraz bol prehliadaný.

"Každý systém je len tak dobrý, ako dobré dáta sú v ňom"
- Dávid Kazička
  

Komentáre